woensdag 6 november 2013

Vogelhuisjes met foam- en silkclay

Vogelhuisjes

Oeps, ik schrok ervan. Het is alweer een tijdje geleden. Maar ik heb zeker niet stil gezeten.
Er zijn vesten gemaakt en geborduurd voor een zorginstelling, ik ben in de klas geweest van mijn jongste Marit en we hebben op een hobbymarkt gestaan. En ondertussen ben ik ook nog aan het solliciteren.

Nu wil ik graag de vogelhuisjes naar voren brengen. Deze heb ik samen met klas 6 van de Beatrixschool in Nijkerk versierd. De meester van mijn jongste dochter Marit vond het wel leuk als ik nog eens langs kwam om te knutselen met de klas. Dat laat ik mij zeker geen tweede keer zeggen. Het is zo leuk om te doen.
Laat mij maar elke dag in de klas staan om te knutselen. Maar helaas... daar is geen budget voor. De meester gunt het zijn leerlingen en die maakt er zelf een budget voor. Zo lief...

Alle vogelhuisjes zijn versierd met foamclay, silkclay, decoupage, verf, stof en noem maar op. Nou ja, stof werd achterwege gelaten, dat vonden ze absoluut niet interessant. Alleen de foam en silkclay waren interessant.

Onderstaand wat foto's die de meester heeft gemaakt. Ik zal een foto maken van het eindresultaat, als ze in de klas hangen. Ze blijven het hele jaar hangen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten